Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jenny van Houdt - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jenny van Houdt - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Dit is niet mijn eerste reis, maar de voorbereidende fase van mijn zoveelste reis. Dit keer ga ik naar Oeganda en Tanzania. Het is al de derde keer dat ik naar Oeganda ga, ik ga het project bezoeken waar ik drie jaar geleden vrijwilligerswerk heb gedaan in het ziekenhuis in Kumi. Daarna ga ik naar Kampala en vandaar uit reis ik naar Tanzania waar ik vrijwilligerswerk ga doen in een ziekenhuis in Mwanza aan het Victoria meer

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2016

De laatste loodjes in Tanzania

14 Januari 2016

En hoe het verder ging in 2016

28 December 2015

Rond de Kerst

13 December 2015

Mwanza en het ziekenhuis

03 December 2015

Onderweg naar Mwanza
Jenny

Ik ben een gepensioneerde vrouw met veel reislust die nog graag vrijwilligerswerk doet op voedingsgebied gecombineerd met reizen en dan vooral in Afrikaanse landen

Actief sinds 07 Nov. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5111

Voorgaande reizen:

17 November 2015 - 14 Januari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: